Czym jest KTuner OBD?

KTuner to nowe rozwiązanie do zastosowań tuningowych przeznaczony dla najnowszych silników Hondy K, J, R oraz najnowszą turbo L-serię. Obecnie dzięki złączu diagnostycznemu OBD możliwe jest programowanie najnowszych silników. Obsługiwane są najnowsze modele Civic, Civic Turbo, Accord, TSX, CRZ, MDX, Fit jak i S2000.
Nie ma potrzeby stosowania innych czujników, przejściówek czy komputerów wykorzystywane są oryginalne.
KTuner OBD co mogę zrobić mając ten system?

W nowszych silnikach Honda zastosowała wyliczanie dawki paliwa na podstawie ilości (masy) zasysanego powietrza a nie jak wcześniej na podstawie [pod]ciśnienia w kolektorze dolotowym. KTuner umożliwia pełną zmianę napięć dla poszczególnych wartości zasysanego powietrza. Mamy też dostęp do tabel Wzbogacenia WOT dla niskiej i wysokiej krzywki (VTEC). KTuner umożliwia pełne dostrojenie zapłonu dla konkretnego kąta wałka ssącego VTC oczywiście wliczając w to mapy VTEC i dodatkowe obsługiwane funkcje ukryte w seryjnym sterowniku.
Dla najnowszych silników turbo L15 (Civic, Si) istnieje możliwość zwiększenia doładowania, przyspieszenia jego narastania, wyeliminowanie zwłoki po zmianie błędów, ustawienie dowolnego doładowania dla dowolnego biegu (przydatne przy CVT) jak i wiele innych.
W połączeniu z rejestracją danych istotnych parametrów pracy silnika odbywającą się z dużą prędkością (ponad 600Hz), KTuner można wykorzystać do prawidłowego dostrojenia każdego silnika K-serii. KTuner ma również niestandardowe opracowane funkcje, które pomogą osiągnąć cel strojenia wykraczający poza możliwości fabrycznych sterowników jak i innych systemów przeznaczonych dla nowych modeli Hondy.
Jak mogę stać się użytkownikiem KTuner OBD?

Są trzy możliwości:
Wszelkie prawa zastrzeżone ® 2017 KTuner.pl
Reflash - zaprogramowanie komputera nową "mapą". Wystrojone na hamowni. Cena 1100 zł netto.
Strojenie - indywidualna mapa/program dostosowany do konfiguracji auta/silnika odbywająca się na hamowni, korekty ulica. Auta z silnikami atmosferycznymi i doładowane (turbo, kompresor) - ceny ustalane indywidualnie.
Zakup interfejsu KTuner OBD przeznaczonej dla użytkownika końcowego. Każdy interfejs jest sparowany z jednym ECU.     Zawiera licencję dla użytkownika końcowego. Umożliwia pełny odczyt, zapis oraz logowanie poszczególnych parametrów pracy silnika. Do komunikacji używany jest port USB. Przy cenie 1950 zł netto jest bezkonkurencyjny w porównaniu do innych systemów przeznaczonych dla K-serii a jedynym, który obsługuje najnowsze modele.