Czym jest KTuner?

KTuner to nowe rozwiązanie do zastosowań tuningowych przeznaczony dla silników Hondy K-seria zarówno 2.0 litrowych K20 oraz 2.4 litra K24 jak i popularnych "franków" K24/K20. KTuner został zaprojektowany do stosowania na platformie 05-06 RSX, ale może być używany w różnych innych modelach Honda/Acura ze skrzynia ręczną jak i automatyczną. Obsługiwana jest także funkcja drive by wire. Zobacz menu zastosowanie aby uzyskać więcej informacji dla konkretnego modelu.
KTuner co mogę zrobić mając ten system?

KTuner umożliwia pełne dostrojenie zapłonu, dawki paliwa dla konkretnego kąta wałka ssącego VTC oczywiście wliczając w to mapy VTEC i dodatkowych obsługiwanych funkcji. W połączeniu z rejestracją danych istotnych parametrów pracy silnika odbywającą się z dużą prędkością (ponad 600Hz), KTuner można wykorzystać do prawidłowego dostrojenia każdego silnika K-serii. KTuner ma również niestandardowe opracowane funkcje, które pomogą osiągnąć cel strojenia wykraczający poza możliwości fabrycznych sterowników jak i innych systemów przeznaczonych dla K-serii. Należą do nich między innymi:
- 8MB wewnętrznej pamięci dla zapisu danych w czasie jazdy. On Board Logging
- bezpośrenie podłączenie czujnika FLEX FUEL zawartości metanolu jak i jesgo temperatury
- 4 wejścia analogowe 0-5V dla dowolnego wykorzystania
- 2 wejścia dla czujnika VR lub HALL
- port urządzeń peryferyjnych Bluetooth, wyświetlacz LCD, oraz inne dodatki.
Jak mogę stać się użytkownikiem KTuner?

Są trzy możliwości:
Reflash - zaprogramowanie komputera nową mapą/programem. Cena 1100 zł netto. Tylko u dealera.
Strojenie - indywidualna mapa/program dostosowany do konfiguracji auta/silnika odbywająca się na hamowni, korekty ulica.
  Auta z silnikami atmosferycznymi, ITB oraz doładowane - turbo, kompresor. Tylko u dealera.
Zakup "płytki" KTuner przeznaczonej dla użytkownika końcowego. Każda "płytka" jest sparowana z jednym ECU.
 
Zawiera licencję dla użytkownika końcowego. Umożliwia pełny odczyt, zapis (wew 8MB) oraz logowanie poszczególnych 
 
parametrów pracy silnika. Do komunikacji używany jest port USB. Przy cenie 1900 zł netto jest bezkonkurencyjny w
  stosunku do innych systemów dla K-serii
Płytka systemu KTuner musi być zainstalowana w ECU nowszej generacji [RSX 05-06 i inne] przygotowanego przez dealera. Jeśli posiadasz starszy typ ECU [np Civic Type-R 02-05] trzeba użyć przejściówki [koszt 750 zł netto] oraz nowszego specjalnie przygotowanego ECU [gotowy obsadzony płytką ecu koszt 2800 zł netto ] - znajdujących się w ofercie. Istnieje możliwość zakupu szerokopasmowej sondy lambda [RSX 05-06 - wskazującą skład mieszanki paliwowo-powietrznej AFR] umożliwiającą strojenie jak i obsługę ECU w trybie pętli zamkniętej [closed loop] w cenie 500 zł netto.

Immobilizer

Gdy użyjemy innego niż fabryczne ECU będzie świecić lampka immo na desce rozdzielczej. Można wyłączyć to w oprogramowaniu oraz odłączyć urządzenie immo aby zapobiec świeceniu kontrolki na desce rozdzielczej lub zabrać komputer do dowolnego dealera Hondy w celu zsynchronizowania do z oryginalnym immobilizerem.

Wszelkie prawa zastrzeżone ® 2017 KTuner.pl